..och allt jag fick var en värdelös fot.

Försökte mig på att sparka boll i helgen då den årliga korpturneringen i fotboll gick av stapeln i Ockelbo.
Till en början gick allt enligt planerna och vårt lag ångade fram som en pansarvagn och fällde lag för lag. Men så i den sista matchen, när det återstår cirka 7 minuter trillar jag till.
Min fot viker till och det gör ont.

*Varning för starka bilder*

Så i söndags när vi kom hem tittade jag till min värkande fot och fick en liten chock. Det som mötte mig var en fot tillhörande någon helt annan än mig. Jag ville såga av den.
Jag lägger upp bilden som liten, men vill ni se mer av den så klicka upp den till större format eller lägg den som skrivbordsbakgrund på er datamaskin.


Som ni ser är den överjävligt ledsen.
Måndagen spenderades på en akutmottagning med röntgen och timmars väntetid innan jag fick beskedet. Minst 2 veckors sjukskrivning pga av två små sprickor i fossingen.
Fruktansvärt dumt och onödigt.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Linn

Men fy fan, stackars foten. Du måste sluta misshandla dem så hårt...

2009-05-05 @ 13:19:40
Postat av: Anders

du det där var det SYKASTE jag sett. Fy faan. Asså seriöst????? SYYYKASTE. Jösses Henke, du måste lära dej att fota med en schysst bakgrund. Vare nåt me foten också??

2009-05-05 @ 20:38:42
Postat av: elsa

å satan det var ingen liten karusellskada det där inte. har nog aldrig sett en så blå fot. du skulle stannat i götet och åkt paddan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback