Jag drar.

Jo jag lever.

Snart ska jag åka till Göteborg och jag är jävligt nöjd.

Jag vill även passa på att vädra en tanke. Var dag hör jag på diverse nyhetsforum att nästan ingen vet om att det är val den 7 juni. Lite så här känner jag om det. Är man så svårt introvert och samhällsfrånvänd att man vid det här laget fortfarande missat detta lilla event så kanske man inte sitter inne på den hjärnkapacitet som behövs för att rösta? Tyvärr kan detta faktum göra att vi tvingas skicka populistpartier som Sverigedemokraterna, eller än värre, Folkpartiet till Bryssel!

Eftersom Hankys fot blivit mirakulöst botad den vecka jag ska hälsa på betyder det att jag förmodligen kommer att få tillbringa de första dagarna i min ensamhet. I Gbg-regn. Undra vad jag ska äta till lunch? Smörslungad Floyd? Kattburgare mellan hemgjorda vitlöksbröd?

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ellen

Sanna ord där om valet Johan.

Ha de bra i Göteborg.



Fråga ingen om vägen, dom är värdelösa på att ge vägbeskrivningar. Alla säger olika.

Fråga däremot om nån känner en kille som snodde en pingvin och hade den i badkaret.

Hälsa Henke.

Byt namn på katten.

Postat av: ellen

Men det var själva fan, jag satte stjärnor framför de fyra sista meningarna, som en punktlista tänkte jag mig att det skulle bli. Men döm av min förvåning när varannan mening blev fet istället. Har man lärt sig nå nytt.

2009-05-27 @ 17:25:00
URL: http://colormehappy.blogg.se/
Postat av: Anders

Kattjäveln ska helstekas, som en söndagsstek

2009-06-06 @ 10:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback