Min dator

Redan för ett år sedan sa Johansomfan att min dator är ett helvete på jorden. Jag har alltid stått upp för min maskin, kommit med undanflykter att den stått på för länge eller någon annan lam ursäkt.
Nu håller den på att ge upp helt tror jag.

För några dagar sedan la alla usb-ingångar av. Detta gör det mesta struligt, eftersom min lilla styrplatta är ur funktion och jag har fram tills nu använt en usb-mus, vilket alltså inte längre går. Det är även stört omöjligt att koppla in någon slags musikdon via usb eftersom då hela datamaskinen somnar in.
Jag säger så här jag: Jag hatar min dator.

För varje sekund som den fungerar är jag nu glad och i helgen ska jag formatera om hela skiten.

Men om det är någon därute som vill skänka mig en Macbook så är det bara att ringa.

/Hank

Kommentarer
Postat av: ellen

vilket jävla don du har.

Postat av: Anders

Öhh....har lyckats med ett nytt blogginlägg. enjoy

2009-03-13 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback