Hundtricket

Jag har faktiskt sett den förut. Jag minns inte när, var eller hur, men jag vet att jag sett den.
Igår rullade den på Svt och jag knappade in Ettan på apparaten och spydde.

Det var faktsikt värre än vad jag kunde komma ihåg. Jag hävdade bestämt till J att jag både kan skriva ett bättre manus, fota och agera bättre än Linus Wahlgren baklänges i sömnen. Något jag även idag  hävdar.
Jag får hellre en blandning av smågrus, vatten och salt  nervispad i ögonen  än  ser om det där. Jag lägger den i samma hög som andra svenska verk. Tillsammans med gangster, göta kanal 2, järnets änglar....och ja..ni kan säkert fylla på med en hel del.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Anders

är det inte vackert med talet på Arlanda?? haha, nej pissrulle.

Såg däremot låt den rätte komma in nyss. Det var ju en del saker man saknade från boken, men när slår en film bokversionen?

Postat av: isak

9 millimeter!

2009-03-30 @ 14:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback