Flytt..

.. är en anledning till att jag suger på uppdaterandet nu. Mer om det senare.

I och med flytten så har jag passat på att sälja iväg min stereo på blocket. När annonsen legat ute i 20 minuter ringer en hes kille med bred stockholmsdialekt. Han frågar om det är "schysst tryck i grejjerna", jag svarar att det är OK. Han fortsätter på samma tema med att fråga om man kan "spela bort grannarna när man dricker bärs med polarna i källaren" och avslutar med "du vet hur det är". Försäljningskåt som jag var så svarade jag "att det kan man nog om man vill men att det var längesedan jag provade".

Är det nåt jag avskyr så är det att behöva vara grabbig på beställning.

For your record så sålde jag prylarna till ett trevligt medelålders par från Sollentuna.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: itzack.

Kom igen nu pågar. Jag behöver denna bloggen.

2009-03-06 @ 10:38:26
Postat av: Muddrarn

Jag kännde en lite klang av fördommar i det där inlägget. Jag är bergis på att det där paret från Sollentuna är vita, med fast jobb också!

2009-03-06 @ 11:05:35
Postat av: ellen

vart ska du flytta då gosse?

Postat av: Johansomfan

Paret var två niggers som såg ut som igelkottar av alla kanyler som satt fast i deras svarta läderhud.

2009-03-06 @ 17:12:37
URL: http://hanky.blogg.se/
Postat av: ellen

men gud va trevligt då! där passar du bra din lilla söderkis.

2009-03-06 @ 17:39:10
URL: http://colormehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback