Dagens citat

Vad Hank menar med att vi tar semester tror jag betyder att vi kommer att uppdatera väldigt sporadiskt. Alltså som vanligt. Jag föreslår ändå att vi reder utt denna storm av ingenting tillsammmans.

Jag vill nu dela med mig av ett citat från vår käre press- och säkerhetschef Muddrarn.

Bakgundsfakta: När man telefonerar en mobiltelefon som har abbonemanget 3 så hörs en låt istället för den vanliga uppringningssignalen. Muddrarn rockar Living on a prayer.

Muddrarn: Tjeena!

Johansomfan: Tjaa! Hörrö,du måste byta den där signalen man hör när man ringer till dig. Den är väldigt tacky.

Muddrarn: Hehe, vadå?

Johansomfan: Ööh, ja !?

Muddrarn: Men är det inte Bon Jovi?

Johansomfan: Jo.

//Johansomfan restar sitt case


Kommentarer
Postat av: Hank

Haha

2009-06-13 @ 15:04:00
Postat av: ellen

hahaha!

Postat av: Muddrarn

Tycker du gör en onödigt stor grej av det här. Men

för din skull har jag nu bytt låt!!

2009-06-15 @ 10:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback