Tillbaka

Efter en härlig förkylning och en turbosemester till Gästrikland i helgen är jag tillbaka. Tillbaka i Götet och tillbaka i min gula bil.

Håll i hattarna nu för jag ska ta mig i kragen. Det kreativa har legat på is alldeles för länge och det är dags för en kraftansträngning. Mina små bokprojekt måste tas upp samt att det ska byggas upp en målarstudio här i någon vrå.

Och har ni fortfarande inte sett The Wrestler så borde ni. Jag ska se den igen ikväll, får gåshud bara jag tänker på den.
Lyssna även på filmens specialskrivna låt av Bruce. Vackert.

/Hank

Kommentarer
Postat av: ellen

Hallå välkommen tillbaks din lilla smygare. Åka till gästrikland var och varannan helg utan att säga till. Nu var jag ju inte där så det spelade ingen roll, men ändå, det visste ju inte du! när kommer du och din fru till stockholm då? eller har ni varit här och smygit också?

Bokprojekt och målarverkstad! åh så trevligt. jag tror minsann att januaris vårliknande dagar har satt igång kreativiteten hos fler än mig.

johan då, var håller han hus?

Postat av: Linn

Hej, jag är också tillbaka!

Backar för övrigt upp ellens ord, din smygare.

2009-01-16 @ 10:03:06
URL: http://linnhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback