Ramlar fårakläderna av?

Idag hände det.

Imorse skickade vår Presschef ett sms angående en artikel i Aftonbladet. Det är Dr.Phil vi pratar om.
Han anklagas nu vara ett svin utanför rutan och sägs både ha förgripit sig på en ung flicka samt kört över sin fru några gånger, något som verkligen gjorde mig dag.
Jag har sedan Dr.Phil blev populär haft en ond aning om karln. Tyckt att han doftat surt av sitt orena mjöl i sin lilla påse och nu får man väl säga att jag får vatten på min kvarn. Iofs är väl det mesta uppblåst och osant eftersom Aftonbladet skriver det på sin hemsida, men jag kan ändå inte göra annat än att luta mig tillbaka och smacka gott på mitt glas vin.

Jag hatälskar ju Dr.Phil.
Han verkar ju vara en sån hyvens prick, men jag har alltid anat att han inte är sen att använda sin hands baksida mot frugan om hon råkar bränna vid bakpotatisen där hemma.

Jag tänker med spänning följa upp detta och se om något stämmer. För jag sitter nu här med vibbar från Donnie Darko.
Tänker mig en tortyrkammare. En rejäl hårddisk full med osmakliga sexfilmer. Telefonkatalogsmisshandel.

Åh, Dr.Phil, jag älskar att hata dig.

/Hank


Kommentarer
Postat av: Johansomfan

Osmakliga sexfilmer? Du har då alltid varit en mästare på dubbla budskap. Jag säger då de. håhåjaja.

Postat av: Anders

hmmm.....han kanske har fritzlat en del i sin källare, vem vet vad den syke jäveln tar till för att stilla sina sinnen.

2009-01-24 @ 07:02:14
Postat av: ellen

min världsuppfattnings rycks upp vid rötterna.

2009-01-24 @ 12:18:44
URL: http://colormehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback