Negerboll

Jag har noterat att några av mina vänner på facebook blivit medlem i gruppen "Det heter negerboll". Dom är vänner på Facebook men i bästa fall bekanta IRL. Som tur är.

"Det heter negerboll"-gruppen är det mest ointelligenta som dykt upp i mitt medvetande sedan Rickard Norling fick sparken från AIK. Argumenten som gruppen använder för motivera sitt ålerdomliga uttryck är bl.a. att "varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök" och att svarta i USA kalllar varandra för nigga` utan att detta framstår som rasistiskt.

Jag tänker inte hoppa av min höga häst och komma med argument mot dessa svenne-bananer. Man kan bara konstatera att dessa människor inte är släkt med Freud.

Nu hoppas jag bara att jag inte behöver se att några av er, mina vänner, gå med i denna ytterst patetiska och djupt inavlade grupp.




För ni vill väl inte ha samma åsikt som den här killen!?

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ellen

bra statement johan!

Postat av: Uffe

Jag såg att Hanky var medlem i denna klubb. Lite konstigt men han har ju problem...

2009-01-12 @ 12:38:06
Postat av: Muddrarn

Kan du inte hålla fotbollen borta från den här bloggen?!

2009-01-12 @ 17:03:43
Postat av: Hank

Jag avbokade min tröjbeställning efter detta inlägg.

2009-01-13 @ 18:36:23
URL: http://hanky.blogg.se/
Postat av: Linn

Jävligt bra koppling där, mellan negerboll och vitlök..

2009-01-15 @ 12:05:49
URL: http://linnhelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback