me must have

Här kommer några cravings i punktform. Helt utan inbördes ordning.


- Inplastad lapp med visdomsord av Paolo Coelho. Bakfickestorlek.


- 3 deckare. Ljudbok med TRE av Camilla Läckbergs bästa. (Pisksnärtsnabba dialoger. Stilistiskt oöverträffbart. Ett  litterärt geni).

- Sean Pauls Dutty Rock. (Kommentar överflödig. Dancehall ljuger aldrig)

- Filmen Narnia. (Bara såå uurfiin, Feelgod).

-
MBT-skor. (Ok. Dom var löjliga förr. MEN nu finns dom i ruggigt fräscha streetupplagor. Jag flyger fram)

//Johansomfan


Kommentarer
Postat av: ellen

men faaan johan! hahaha.

Postat av: Anonym

Henke, jag ska testa elektriska ålar på honom.

2009-01-29 @ 20:48:10
Postat av: Anonym

mbt-skor har jag drömt om sedan jag såg dom i skyltfönstret där på götgatan

2009-01-29 @ 23:38:57
Postat av: Johansomfan

skoja inte. DIT ska jag flytta. GAH!

2009-01-30 @ 07:58:42
URL: http://hanky.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-30 @ 16:02:44
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback