Korridoren

Jag bor i korridor med gemensamt kök. Idag skulle jag ha heldag i skolan som omtalats att den skulle vara krävande för huvudet. Jag gick och lade mig tidigt, allt enligt min stora sovplan. Den grusades.

Vägg i vägg med mitt rum ligger köket, Där hade utbytesstudenterna någon slags tillställning. Eurodisco och tackytechno spelades till tre på morgonkvisten. Lägg där till körer på alla möjliga språk. Väggen vibrerade och under täcket låg jag och skakade av ilska.

Jag orkade (läs:vågade) inte ta på mig kläder och säga åt de små asen.

Men så här ville jag göra:



Fyfan vad skönt det ska bli att flytta. Nära nu.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ellen

Haahaa du hade nog bara höjt stämningen på festen om du gick ut och såg ut så där. :)

Postat av: Muddrarn

Kan du laga mat med en sån där?!

2009-01-29 @ 10:43:09
Postat av: Johansomfan

Jag kan laga utbytesstudentpytt.

2009-01-29 @ 12:33:02
URL: http://hanky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback