Klargörande

Jag ser att Hanky åkt hiss med ett något uppseendeväckande namn. Schinlders hiss. Kompetent som han är lägger han inga värderingar i det. Jag menar huruvida om det är bra eller dåligt att befinna sig denna hiss. Bara ett kort konstaterande. För lite skoj är det ju.

Vår något överspända säkerhetschef Muddrarn verkar dock slå på stora trumman. Han orerar om hål i golvet samtidigt som han spänner åt lillblöjjan ett par snäpp.

Personligen skulle jag känna mig oerhört trygg i Schindlers hiss. Han var ju en jävla go gubbe. Ungefär som Bono fast på riktigt. Och utan svetsglasögon.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: Muddrarn

Ja de kunnde jag väl ana att du skulle, snabb som en iller komma o dra ett streck över mina kunskaper om den lilla dispyten dom hade i Europa på 40-talet.



Varför tror du filmen heter Schindlers list för?

- Bara för att han hade människosmuggling som bisyssla?, du ska nog kika lite mer på vad han gjorde den övriga tiden!!



Kan bara skaka på huvudet åt din okunskap!







2009-01-22 @ 15:51:11
Postat av: Anonym

Bra Muddris, stå på dig!

2009-01-22 @ 17:49:33
Postat av: Hank

Bra där Muddris, stå på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback