Mycket Fuss

Idag stod det ju klart att det blir kungligt giftemål om cirkus ett år. Ingen kan väl ha undgått det om man inte är totalt avskärmad från någon slags media.
Hela dagen har det varit på radio. Extra nyhetssändningar varje hel- och halvtimme samt soffprogram och analyser. Alla har väntat på detta och det kommer bli en storslagen show.
Men nu känner jag mig lite åsidosatt.

Här är jag. En grabb av folket. Från Ockelbo. Med en ring på fingret och tänkt giftemål inom en snar framtid.
Min blivande fru och jag satt nu här under presskonferensen och undrade lite var all uppståndelse över vår förlovning tagit vägen. Det blev inga extra soffprogram med Daniel Nyhlén och Göran Hägg. Inget godkännande av Alfons Reinfeldt.

Känns som att Daniel och Victoria endast gjorde denna tillkännagörelse bara för att ta bort ännu mera glans från vår förlovning. Som ett sätt att överskina vår vigsel. Men vi tänker slå dem på fingrarna.
Jag, en enkel man av folket från Ockelbo och min finska prinsessa från Göteborg ska utskåpa deras lilla kungabröllop.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Linn

Vickan ringde mig o berättade att alltihop är bluff och att de gick ut med det bara för att göra Henkes och hans blivande frus liv till totala mörker.. Hua, läskigt!

Postat av: ellen

Fy va lågt. Jag är i alla fall gladare för eran skull än för dom där.

2009-02-24 @ 17:55:05
URL: http://colormehappy.blogg.se/
Postat av: Anders

Tänk om Daniel innerst inne e en totalt sjuk jävel. Efter att Vickan har sagt ja i kyrkan så gör han en helomvändning oh blir toksvinig. kül

2009-02-25 @ 05:55:10
Postat av: Muddrarn

Hade du gett din blivande fru en förlovningsring för 500 loppor så hade det säkert kommit med i Ockelbonytt!

Jag lovar att tjejen din sitter och håller min medans hon egentligen är skitsur för att hon fick en ring från tuggumiautomaten på Coop.



P&S CEO

Muddrarn

2009-02-26 @ 09:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback