Cirkus

Jag tror bestämt att jag glömt bort att nämna att jag var på konsert i söndags. Norrköpings egen mygga Markus Krunegård. Han var precis så bra som jag förväntat mig. Trevligt sällskap och en fantastisk lokal (mitt första besök på cirkus) försämrade inte helheten.

Parken var förband. Också dessa herrar var riktigt bra.

Anledningen att jag bemödade mig att skriva var det första förbandet
First Aid Kit. Jag skäms att jag totalt missat dessa fantastiskt unga och talangfulla systrar, då jag så här i efterhand ser att de släppte EP redan i april förra året (På the Knifes bolag). Spelar de tweepop kanske? Jag vet inte, men bra är det. Egentligen för mesigt för mig, men det borde inte hindra er från att lyssna. Gör det sa jag!


//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ylf

systar?

2009-02-04 @ 09:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback