Studier

Idag har vi fått ut instuderingsuppgifter som kommer att leda till en tenta om en vecka.

En fråga lyder: Varför arbetar folk?

Det är väldigt intressant då det är en fråga jag ställt mig själv varje dag sedan jag slutade suga på mammas tutte (straffspark?).

Hittar jag ett vettigt svar lovar jag att återkomma.

Btw. Bra hökdag.

Hök 1. Martin Soneby. Kl 1155 vid gamla stan. Skinnjacka.

Hök 2. DJ Sleepy. Kl 1300. Skrapan. Röd glansig jacka av collegemodell.

Hök 3. MTV-Shirre. kl1330. Skrapan. Fula kläder.

Hök 4 och 5. Erik och Mackan. Kl1625. Odenplans T-bana. Tjocka.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: Muddrarn

Skulle vilja säga att det är en högst individuell fråga!



Finns tom dem som tycker det är tillfredställande att gå till jobbet...



Blir dock lite irriterad på att det ses som fult i detta land att inte jobba heltid.



Btw så suger dina B-hökar!!

2009-04-23 @ 10:21:03
Postat av: ellen

Hej. Idag har jag också två hökar att deklarera, de skådades dessutom inom loppet av bara 2-3 minuter.



Hök 1. Sanna Bråding. 11.10. Renstiernas gata. Blond, talandes i mobilheadset.

Hök 2. Ann Söderlund. 11.12. Folkungagatan. Barnvagn, talandes med tjock farbror.

Postat av: Anders

du borde ha vissa kriterier för dina hökar. T.ex. antal sålda album för artister el. liknande. Håller med muddrarn, dina hökar syger.

Tacka vet jag min hök idag:

Mark Levengod, leendes körande i en Audi cab. Vanadisplan runt 10:30.

Det du JohansomFAAAN.

2009-04-23 @ 19:08:55
Postat av: monika

vem är shirre?

2009-04-23 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback