Speedbag

Jag sitter och försöker förmedla en historia. Konsten att blanda ihop ord till meningar känns mig för tillfället helt övermäktig. Råmaterialet jag sitter på handlar om coolt nörderi innefattande en far som på senare tid börjat intressera sig väldigt mycket för speedbags. För er chipsmongon som inte vet nåt kan jag berätta att en speedbag är en boxboll som ser ut som ett päron.

Skit samma. Jag dödar nu min darling och ger er dagens hökar. Samt gårdagens hök som jag vet inte räknas.

Hök 1. Thomas Ljungman. Han som spelar Patrik i Patrik 1,5 och pojke på glid i De halvt dolda. Röd gubbkeps och cigarett. Kl 1330 på Götgatsbacken.

Hök 2. Maria Andersson från Sahara Hotnights. Bakom de stora mörka glasögonen berättade hennes blick att hon ville ha mig. Bergsunds Strand kl 1515.

Hök utom tävlan. Pekka Heino. Bukowskis. Lördag kl 1130.

//Johansomfan uppfinner hjulet



Kommentarer
Postat av: Hank

Varför är Pekka utanför tävlan?

Postat av: Muddrarn

Om jag var med skulle jag vinna stort! Men de är ju tydligen en enmanstävling de här, Hank har ju inte direkt kommit med ngt matnyttigt!

2009-04-20 @ 15:36:06
Postat av: Johansomfan

Pekka räknades inte eftersom jag inte deklarerade höken inom 24 h. Och Muddrarn, jag vet att du såg Markoolio för 2 år sedan med det räcker inte långt.

2009-04-20 @ 16:26:51
URL: http://hanky.blogg.se/
Postat av: Muddrarn

Du har inte en chans, de är därför jag inte efår vara med. Samtalade med Richard Ohlsson 0930 idag.

2009-04-21 @ 11:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback