Misstag

Titta här. 


Så lika va?
Det tyckte jag med inatt när jag kom efter att ha firat den långa tiden som gått sedan Jesus tvättade fötterna på sina lärljungar.
I allal fall, så står dessa tuber bredvid varandra i badrummet. Så dumt. För igår smetade jag på Pure Zone, en ansiktstvätt, på tandborsten istället för Colgate. 
Fruktansvärt äckligt och smaken ligger än idag kvar i min mun.

Nu ska jag ut i solen och äta en glass i minne av Jesus sista kalas på Golgata.

/Hank

Ps.
Så fruktansvärt nära en hök igår. En man i baren som var en klockren blandning av Joe Labero och Joey Tempest. Så fruktansvärt obehaglig blandning. Får jag poäng för den?

Kommentarer
Postat av: Hank

JAg frågar mig, varför får jag inte fet stil på texten om jag väljer det?

Postat av: Johansomfan

inga poäng. Däremot tycker jag att vi ska börja poängsätta varandras hökar på en skala mellan 1 och 10. Ok?



2009-04-10 @ 19:54:37
URL: http://hanky.blogg.se/
Postat av: Anders

inga poäng. Snarare minuspoäng för att du e så jävla klantig och borstar gaddarna med ansiktstvätt

2009-04-11 @ 03:09:16
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Vill bara kika in och önska en glad påsk! Hoppas du får en trevlig helg!



allt bra?

Kram

2009-04-11 @ 03:14:51
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: kela

tror att många kanske skulle borsta med vad som helst eft





Vänta lite vad heter sakerna!!!!!!!!

























































































er en annorlunda lunch på dessa ställen

kolla in lite udda namn på lunchkrogar etc

2009-04-14 @ 03:17:32
URL: http://www.FarbrorTorsten.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback