Höken


Jag är helt med på Johans nya tävling här på bloggen. Hans underskattning av mig kommer stå honom dyrt, men jag känner ändå att det finns några saker att ta upp såhär på premiärdagen av Dagens Hök.

Jag känner ett visst övertag för Johan redan från start. Det är bara att inse att Stockholm är en bättre stad att se kändisar än Göteborg. Fast iofs såg jag inte en jävel förra helgen förutom en programledare för Lilla Sportspegeln, medan Johan snabbt uppmärksammade Johan Wideberg i systemetkön.
Men, jag ska göra mitt bästa här i spårvagnstan. Spärra upp mina ögon och hela påskhelgen kommer bli en hökfest utan dess like. 
Lite synd är det att Johan kommer på den här idén några dagar efter att jag både utbytt några ord med Kitty Jutbring samt suttit bordsgranna med fotbollsikonen Anders Svensson.
Fast jag avsäger mig pluspoäng för dessa hökar och droppar i lite fuktande ögonvätska på pupillerna. För nu hökar vi.

/Hank

Kommentarer
Postat av: ellen

okej man får inte höka gammelhökar alltså? typ som man såg i helgen? jag är med på hökandet också, fast jaaa utanför tävlingen då för fan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback