Hate to say I told you so

Jag har alltid ställt mig en smula skeptisk till alternativa behandlingsmetoder. Då jag inte spar på krutet brukar jag utbrista "KVACKSALVERI" när ämnet kommer på tal.

Således var jag heller inte först i raden att springa och köpa en spikmatta.

I dagens Metro läser jag en notis där neurologen Martin Ingvar från KI uttalar sig om att det faktiskt inte finns några bevis för spikmattans förträflighet. Utan att jag läser alltför mycket mellan raderna skulle jag vilja hävda att hans poäng är: "Det finns inget som säger att det är varken bra eller dåligt. Det är ju lite kul att dom håller på".

//Johansomfan smålog stort imorse

Kommentarer
Postat av: ellen

Hahahah! Jag gick på't jag.

Postat av: Anders

va ska presschefen ta sig till nu då??

2009-04-09 @ 17:09:32
Postat av: Muddrar

Att du orkar Johan!!

2009-04-15 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback