Dagens Hök..

.. är ett nytt inslag på Hanky loves Johansomfan.

Den går helt enkelt ut på att jag och Hanky  tävlar i att höka kändisar.

Reglerna är enkla. Namn, tid och plats på höken ska så snabbt som möjligt registreras här. Foto ger enorma pluspoäng. Endast hökar från och med idag räknas.

Jag har länge hävdat Hankys uselhet i området. Om det beror på hans närsynthet eller av fullkomlig upptagenhet av jaget låter jag stå osagt.

Det är nu upp till bevis.

Andra är också välkomna att utom tävlan (givetvis) delge oss era hökar.

Jag deklarerar härmed startskottet för Dagens Hök då jag runt 14-snåret såg Pontus Gårdinger på cykel vid Södermalmstorg. Han bar en röd vindjacka och var svårt hunkig.



//Johansomfan is on fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback