Bahnhof

Idag berättar Ekot om Bahnhof som varken kan eller tänker lämna ut sina kunders IP:nummer.

Jag har tecknat bredbandsabbonemang hos Bahnhof. Tack vare detta tycker jag att jag kan ge mig själv rätten att skriva:

Johansomfan - IPRED 1-0.

Fotnot: Jag tycker inte att det är en mänsklig rättighet med gratis musik och film. Jag tycker däremot att det är sjukt jävla idiotiskt att lämna över polisens arbete till privata aktörer. Faktum är att denna utveckling får mig att kräkas i munnen.

Dagens Hök:

Peter Gardiner. Coola briller och kompis med barnvagn. Kl 1310. Götgatan.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ellen

äh ni hittar ju på hökar både du och henke. gardiner? kunde du inte komma på nåt bättre efternamn?

Postat av: Johansomfan

Haha. Det här är en strikt gentlemannasport helt utan utrymme för påhitt. Det är inte mitt fel att karln har ett namn som för tankarna till allmoge. Om du inte vet vem han är så kan jag upplysa att han är Stjärnan med stort S i det smått fantastiska eposet Gangster av Daniel Collert. Negern duvet.

2009-04-15 @ 17:48:04
URL: http://hanky.blogg.se/
Postat av: Samba-Sebbe

Hej här kommer en länk med fisktema:

http://katastrofalaomslag.blogspot.com/2009/03/sjon-suger-fina-fisken.html

2009-04-16 @ 14:42:40
Postat av: Muddrarn

Var skulle du annars kräkas, i stjärten lr?

2009-04-20 @ 15:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback