Över mitt förstånd

Det finns saker jag inte begriper. Jo, det är faktiskt sant.

Läser på Aftonbladet om en liten pojk som klantat till det och råkat köra in en penna i ögat, en penna som då försvann upp i hjärnan.
Han kom till sjukhuset men blev hemskickad med diagnos hjärnskakning.

?

Borde man inte se om en penna trängt igenom ögat och åkt rakt upp i centraldatorn? Jag vet inte, kanske är ett svårt fall för doktorn, men på nåt sätt borde man väl veta det.
Eller, så kanske lillpojken borde klämt ur sig att han samlar på pennstumpar under skaplen.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Muddrarn

Jag tycker det är fult av han morsa att inte erkänna direkt att hon helt enkelt skulle visa hur Jokern gjorde när han trollade bort pennan så där trixigt i "The Dark Knight"

2008-09-19 @ 16:28:47
Postat av: Hank

hahahaha

Postat av: ellen

knepigt det där med pennor i hjärnan.



nej, de spelade massa gammalt fint också, typ fix you, yellow, clocks och annat vackert. det var en fin blandning av nytt och gammalt. you missed out.

2008-09-20 @ 01:59:31
URL: http://colormehappy.blogg.se/
Postat av: Anders

Han har väl kommit i kontakt med Callos knatteliga.

2008-09-20 @ 16:22:53
URL: http://scorched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback