Gräs

Sitter och knåpar med en vidrig liten hemtenta. Är egentligen riktigt intressant men ångesten förtar mycket av det fina. Dessutom har jag lyckats med konstverket att få den att spreta fantastiskt mycket. Den har kommit att bli min egna lilla times-new-roman-igelkott.

Framför mig sitter nån och räknar matte. OCH jag önskar så att jag också fick hålla på med nåt lite mindre abstrakt. Börjar bli trött på att det där förbannade jävla gräset alltid är så grönt hos grannen. Mitt ser ut att vara hämtat från förra årets Roskildefestival.

//Johansomfan

Ps. Jag står fast vid mitt påstående om Coldplay. Skulle dock vilja nyansera det lite med att säga att jag är fantastiskt glad över de som hade en fantastisk kväll på Globen i torsdags. Jag vet vad en grym spelning gör för hjärtat.

Kommentarer
Postat av: ellen

det är fint att du kan glädjas för vår skull trots allt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback