Fantasi

Alla, som inte tillbringat de sista veckorna i koma, har förmodligen märkt att det nu är höst.

Som tur är har jag en, för ändamålet, väldigt praktisk jacka. Den är i sin natur väldigt spaciös. Den totala storheten visas dock inte förrän man "fäller upp" huvan. Då händer det. Så här i blåsiga tider fungerar den som en vindtratt (tyvärr har den korrekta termen gömt sig i mitt inre) som old school-mopedister använde/använder.



Då skiter jag i att Juden tycker att jag ser ut "som en jävla lajvare".

Nackdelen skulle väl vara att jag som person känner ett väldigt starkt motstånd till allt som innefattar övernaturliga inslag. Så som Fantasy, Sci-Fi, religioner m.m.


MEN så behöver ju inte lajv innefatta det. Tänker mig mer något i stil med Stockholms blodbad. Got you.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: emsan

I know the drill. fast min är BEIGE. hahaha...

förresten, skäms på oss. NYA MNK LIGGER UPPE SEDAN 20E AUGUSTI! VAFAN! DET HAR SÄNT SVINLÄNGE MEDAN VI FIST RUNT OCH LYSSNAT PÅ GAMMALT.

2008-09-10 @ 23:17:46
Postat av: ellen

men vilka fan är det? äh, jag åker till gävle hur som helst. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback