Nytt hem

Det gick som planerat igår och flytten är nu avklarad. Eller, det värsta är avklarat och nu återstår endast att packa upp och möblera allt.
Det var en händelserik afton igår då Snickar´n var tvungen att jobba över så vår flyttbil kom ca 3 timmar senare än vi trodde, men vi 3 starka som flyttade klarade det nästan galant.
Det mest dramatiska var när jag och Snickar´n skulle bära soffa då plötsligt min bärkamrat börjar klaga över ryggen, att den låst sig. Jag skrattade lite och sa att han var en dramaqueen men tji fick jag när Snickar´n plötsligt släpper soffan och kastar sig på golvet. Hans vänstra ben slutade fungera och han var tvungen att lägga sig på bastubänken och vila sig.

Nu städar jag.
Trodde att man vanligtvis städade ur sin lägenhet innan man flyttar men det är tydligen något som de vi bytt lya med struntat i. Köket är äckligt som fan och det är hår tamejfan överallt. Även fett, matkladd och damm har lämnats kvar till oss.

Men satan vad fint det kommer bli här. Jag är uppspelt och bjuder på fika till alla som vill komma och hälsa på.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Johansomfan

ÄNTLIGEN! och bjuder du på fika när jag kommer får du stryk!

Postat av: Hank

fika = rosita.

2008-10-24 @ 14:46:46
URL: http://hanky.blogg.se/
Postat av: ellen

tänkte väl att en välorienterad pojke som du johan borde ha sett californication. henke du då?

2008-10-24 @ 17:44:40
URL: http://colormehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback