En Burgerking-hemlighet

Ibland känner man sig lite sådär extra priviligerad. Man är utvald och folk runtomkring tittar med trånande ögon efter en i längtan över att själva få vara "den utvalde".
Igår var jag och J de utvalda.

Det är nämligen så här att vi sitter inne på en hemlighet om snabbmatskedjan BurgerKing.
Vi visste inte först att det var en hemliget, utan det framdagades igår när vi stod och fönstershoppade lite inne i hamburgerkedjans lokaler.
Denna hemlighet, som tydligen ingen utomstående vet om, knappt personalen själva, har vi gått runt med nu sedan snart en veckas tid.
Det var när jag frågade tjejen i kassan om hemligheten,(som vi då inte visste var en hemlighet, ja ni fattar..), som hon spände ögonen i mig.
- Hur vet du det? smög hon ur sig med sänkt röst. - Ingen vet om det än, det är hemligt. Knappt vi vet någonting om detta.

Min kropp hoppade till.
Inside-information om den stora hamburgerkedjan. Ska hemligheten avslöjas?

/Hank

Kommentarer
Postat av: ellen

BERÄTTA DÅ!

Postat av: Anders

Du måste ju röka sjukt starka cigg.

2008-10-15 @ 18:22:09
URL: http://scorched.blogg.se/
Postat av: Uffe

Är det angående degen? Det tasslades om nya bröd nere på sporten här om veckans. Skulle smaka träsprit och dynga. Eller vad kan det annars vara?

2008-10-15 @ 18:24:07
Postat av: Linn

Säg säg säg!

2008-10-15 @ 21:46:11
Postat av: svappa

Berätta nu!

2008-10-23 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback