Angående Tvhösten

Det är mycket nu.
Hösten har gjort sitt intåg med kyla och gula löv, vilket direkt gör att man spenderar mer tid framför underhållningens maskin nummer 1, Televisionen.
Men frågan är hur allt ska hinnas med?

Det är så mycket som ramlar igång samtidigt, plus allt nytt som ska hinnas ögnas igenom om man är beroende av snabba bilder.
Vi har nya säsonger av Dexter, The Office, 30 Rock, Americas Next Top Model, plus många mer. Nya uppstickare som nedan nämnda Färjan, Stor i Japan, Idol, Du är vad du äter och listan fortsätter tills udden på pennan behövs vässas.

Lägg sen till alla små fina filmer som dyker upp titt som tätt så undrar jag hur jag ska hinna med allt. Det kommer att behövas ett schema, något slags system för att pussla ihop detta. Men nya utmaningar är som kakor och mjölk för mig.

Jag har för övrigt lämnat in en ansökan om att få utbilda mig till spårvagnschaffis idag. Hoppas de väljer mig.
Rena Rama Hank.

/Hank

Kommentarer
Postat av: ellen

spåris!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback