Vatten över mitt huvud

Jag sitter här lite bekymrad. Jag har antagligen satt på mig för stora skor när det kommer till en sak.
Jag körde igång med ett måleriprojekt i hallen och nu känns det som det brakar samman snart, eftersom det inte riktigt vill bli som jag vill.
Väggen gäckar mig.
När jag glider förbi den talar den till mig och jag är inte nöjd över det jag hör just nu.

Nu måste jag greppa den lilla penseln och fortsätta pilla och dona med väggen.
Väggen som gäckar mig.

Just ja, när jag vaknade idag hade jag ett namn på tungan. Jochen.
Jag yrade runt här nyvaken och tänkte så huvudhelvete knakade. Vem är Jochen?
Men nu tror jag att jag har det..Robinson-Jochen? Stämmer det? På den tiden Harald Treutiger var programmis?

/Hank

Kommentarer
Postat av: ellen

oj vad ska du måla för finurligt? joo visst jochen känns bekant. kan mycket väl vara en robinssondeltagare.

Postat av: Muddrarn

Jo du har det tufft du, måste måla en vägg! Höö!



Jochen det var väl han som var modell om jag inte minns fel?!

2008-11-03 @ 16:03:11
Postat av: ellen

Obama-flaggor, hur ser dom ut egentligen?

Jag skulle mycket gärna delta vid er valvaka och jag känner mig hedrad över inbjudan, men med tanke på avståndet och ansträngningen som skulle behövas för jag ska att ta mig till gbg så tackar jag vänligt nej. men tillsammans är vi enade i atmosfären.

2008-11-03 @ 16:51:41
URL: http://colormehappy.blogg.se/
Postat av: Hank

Jag tänkte mig en pappersflagga, med ett ansikte på honom. Men fann ingen sån.

Muddrarn, du ska bara veta hur mycket det målas här! HUr går det för er? Klara snart?

2008-11-03 @ 18:12:21
URL: http://hanky.blogg.se/
Postat av: Anders

Jag tar mobilmagnatens parti.

Jag ska skriva ett litet inlägg om hur det är att ha stambyte. Ja jag vet att inte jag utför hantverket, men det är inte poängen, eller är det? Skit samma. Det kan bli ett roligt inlägg.

Dribblade bort mej själv där....fuck

2008-11-03 @ 22:38:24
URL: http://scorched.blogg.se/
Postat av: Linn

Jochen var en Robinson-deltagare. Jag minns det. Men minns inte på en fläck hur han såg ut? Men det är kanske heller inte intressant.

2008-11-07 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback