Smolk

Jag sitter och tänker på hur skönt det ska bli i helgen. Då ska jag åka till Göteborg och träffa vänner och ha det förbannat bra.

Sen tittar jag ut. Jag ser snön hopa sig kring fönsterkarmarna. Tänker på hur jag ska komma till min tillflyktsort.

Just det, SJ.

För att sätta sig på ett av SJ:s tåg i detta väglag tror jag att man måste hata sig själv. Åtminstone äga ett stort inneboende självförakt. Straffa.

Jag har åkt tåg till Göteborg en gång tidigare. Då skulle jag egentligen till Oslo. Så vitt jag kan minnas var det även sist jag var uppriktigt och vansinnigt arg. Ja jävlar, jag kokade verkligen.

Det var i början på sommaren.


//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ellen

Lycka till!

Postat av: Muddrarn

Nu kan jag känna negativa vibbar igen.

Glädjeblogg Johan, Glädjeblogg!!

2008-11-25 @ 16:55:07
Postat av: Anders

jag tycker att bloggen fått en skönt twist sen Johan började hata allt och alla, och sig själv.

Det blir som en kamp mellan himmel och helvete, och Hanky är såklart himmelen.

Akta dej för lövhalkan!

2008-11-25 @ 17:50:19
URL: http://scorched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback