Kärleksförklaring

Nu händer det. En positiv reflektion från mig.

Detta är andra dagen solen skiner och  därmed andra dagen jag tar på mig varma kläder, trotsar kylan och beger mig ut på en långpromenad i detta, fantastiskt vackra, norra Stockholm. Gemensamt för dagarna är, förutom röda kinder och ett brett leende är P3. Detta fantastiska P3. Jag har alltid tyckt att det mesta som SR:s ungdomskanal producerat varit bra och jag känner ett försvarsbehov då några av mina vänner nyligen uttalat negativa superlativ om detsamma (läs Juden). Det faktum att kanalen egentligen riktar sig mot en yngre målgrupp säger kanske mer om mig än om Juden. Men jag älskar Morgonpasset och P3 Populär. Likaså Pang Prego. AND don´t get me started med MNK.

Viva la Public Service!

//Johansomfan

Ps. Här bjuder jag på en klassiker. Dags att snöa in gott folk! Ds.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback