Just nu!

Precis utanför mitt fönster pågår nu saker.
Tittade ut och ser gatan full av poliser och folk.

För idag så vräks tyvärr de boende i det övergivna församlingshemmet, vilket resulterade i demonstration och att några klättrat upp på taket och vägrar komma ner.
På GP kan man se ett litet inslag därifrån där även en vän intervjuas, även om hon har fel namn i inslaget.
Ja, jag kan väl inte göra mer än ropa från mitt fönster samma sak som taksittarna ropar:

"Bostad åt alla!"

Klicka här! , så ser ni ett litet inslag och även var jag bor.



/Hank

Kommentarer
Postat av: ellen

oj va roligt ni har det där nere på västsidan. här sitter det aldrig nå folk på taken.

Postat av: Muddrarn

Är det vildare där än i Poppel?

2008-11-20 @ 19:19:22
Postat av: Anders

gav inte jag dej ett prickskyttegevär för just såna här tillfällen??

2008-11-20 @ 21:41:10
URL: http://scorched.blogg.se/
Postat av: dolfan

Hatar också att man måste bidra med arbete eller dylikt för att få ta del bostadsmarknaden. Livet suger så vi hissar röda flaggor och leker...

2008-11-30 @ 02:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback