Feghet

Jag vet inte vad som flög i mig. Skämdes jag för min humor? Har jag drabbats av någon form av human insikt?

Nej. Jag var nog bara rädd att ni skulle tycka att jag var en osympatisk sate.

Konstigt, med tanke på att en liten (amerikansk) soldat som gifter sig med en padda borde vara definitionen av humor.

Bilden är även intressant ur ett psykologiskt synsätt. Hur många gånger har denna man fått nobben innan han inser att det inte blir bättre än så här?

Att nu sitta och tänka att det är insidan som räknas faller in under hybris. Det är lätt att säga medan ena ögat vilar på vacker partner.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: Anders

har du hört talas om kärlek Johan, kärlek

Postat av: snellie

Alltså. Jag vill bara yppa en sak.

Wes Carr = Henke med hår?

2008-11-24 @ 15:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback