Färjan

Jag har tyvärr inte sett så mycket av Färjan.

Förstår jag rätt om jag säger att detta spelades in någon gång för sisådär ett halvår sedan och att tösen som blev betuttat i Håkke Hot Shot, under denna höst sett på serien och insett vilken guds gåva till kvinnorna han är. En Don Juan de Viking Line. Hon har legat hela hösten och skrikit i kudden för hon förstår hur hon kommer framställas?

Ojoj. Jag känner för henne. Jag vet skrika i kudden. Det händer mig inte ofta men när det händer är det självande.

Stackars flicka som åkt ända från Södertälje för att få känna på lite flärd.

Eller har jag missuppfattat helt?

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ellen

Håkan är en ledsen man, jag ser det. Han behöver kärlek. Jag hoppas dom får varann. Cliffhanger till nästa avsnitt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback