Apati

Den senaste tiden har detta forum för min del endast varit ett forum att uttrycka min bristande syn på mänskligheten. I väntan på att jag finner denna glädjens källa att delge mig känner jag mig nödgad att kommentera en av dagens ekos nyheter.

Tydligen var det nämligen INTE så att de apatiska flyktingbarnen fakeade. Anledningen att de tappade talförmågan och låg i sin egen avföring var tydligen inte att de fann flyktingföläggningarnas noppiga madrasser så hutlöst komfortabla att de inte såg något som helst syfte att gå upp, låt säga till toaletten. Eller matbordet för den delen. Utredning har nu klargjort att dessa små latmaskar faktiskt mådde lite brunt på riktigt.

Nu vet vi det. Skönt va?

Det är höst i Sverige, världens mest humana land.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: Muddrarn

Det där studien har jag inte mycket för, klart det var fake!!

2008-11-18 @ 11:20:25
Postat av: Johansomfan

I know! Komma hit och ta våra jobb, samtidigt som dom går på socialbidrag!

Postat av: ellen

men du det var väl skönt att höra.

2008-11-18 @ 13:10:33
URL: http://colormehappy.blogg.se/
Postat av: Muddrarn

Ja kommer dom hit så har man ju lite högre förväntningar än att dom bara ska ligga i sängen o lata sig!

2008-11-18 @ 13:49:11
Postat av: Anders

men duu, jag säger såhär jaa....om vi lägger alla barnen i en jättemadrass, då behövs det ju bara en madrass....men duu, jag säger såhär jaa....då reducerar man ytan för varje barn i jämförelse med att dom har en egen madrass och då blir det mindre madrass per barn.....men duu, jag säger såhär jaa......då kan dom bajsa bäst dom vill...för inte gör det väl mäj nånting?! men duuu.....

2008-11-18 @ 21:47:10
URL: http://scorched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback