Ålderns höst fortsätter..

Igår kväll såg jag halvhjärtat på ett sammandrag från MTV Europe Music Awards. Öronen spetsades till då "bästa svenska akt" nådde mina trumhinnor. När bandet Neverstore gick upp på scenen slutade jag titta då jag trodde jag hört fel på landet. Efter låten fick jag dock ytterligare en gång höra att landet var Sverige. 

Då är min fråga: Vilka i helvete är Neverstore?

Trots att jag skulle vilja påstå att jag inte är helt musikaliskt obevandrad, har jag alltså missat  att dessa HM-punkare är Sveriges bästa band. 

Även detta mynt har två sidor. Antingen har min ålder gjort att jag helt enkelt inte "har koll". Eller så har de stackare som idag lyssnar på MTV överösts av så mycket skaka-stora-rumpa-i-små-trosa-R´n´B att dessa Neverstore kommit att symbolisera en "Rockig" motpol. Lägg märke till att hartassarna runt "Rockig" aldrig varit fetare.

Fyfan.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ellen

JAG VEEET JOHAN, vilka fan är dom? Såg också detta och blev totalt förvirrad. Dom ljuger.

Postat av: Anders

hahahahaha

2008-11-11 @ 22:28:00
URL: http://scorched.blogg.se/
Postat av: Hank

Jag vet. Det är märkligt. Är vi gamla?

2008-11-12 @ 00:40:44
URL: http://hanky.blogg.se/
Postat av: Lilla B

Ja. Ni är gamla.

2008-11-12 @ 10:16:32
Postat av: Malin

Ni är gamla =)

2008-11-12 @ 14:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback