Uppträdande

Idag, med start från 11:00, kommer Johan och jag uppträda med en show på Sergelstorg. Vi kallar showen "Jobb".
Jag ska inte berätta för mycket om den utifall ni tänker komma och titta, men i stora drag så handlar den om att riva två tält. Men skrapar man på den fina ytan finns där under tältdukarna så mycket mer. Avundsjuka, bitterhet och drömmar som kanske aldrig kommer bli uppfyllda.

Så är ni lediga idag tycker jag ni ska titta på vår lilla föreställning. Ni kanske ska köpa er en glass, sätta er i den stora trappan och på avstånd njuta av två arbetsamma unga män.
Det är helt gratis, men kanske inte så jävla roligt.

Själv hade jag hellre köpt en kasse pilsner och lagt mig i en park.

/Hank


Kommentarer
Postat av: kajsa

ni är utmanade på min blogg..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback