Slutkörd

Sitter och tar igen mig med en nattfösare. Den sista kalla ölen kunde inte sparats till ett bättre tillfälle. Hanky loves Johansomfan-redaktionen har ju rivit tält i Kungsan hela natten. Det gick faktiskt sjukt bra, mestadels för att vi är sjukt bra.

När vi var klara frågade Sara om vi ville skjutsa henne fram och tillbaka några varv runt stan. Det ville vi såklart. Så nu är jag hemma lite senare än väntat. Det gör ingenting. Ett spöregningt västerort är fint vid 5-snåret.

Nu måste jag nog försöka stödvila någon timme, för snart kommer den lilla saten hit.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: Linn

Men jisses. Sluta vara så negativ. Tillåt dig skratta lite för fan.

Postat av: Linn

Jag syftade till mundiarrén över Christine.

2008-05-18 @ 19:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback