Present

Igår kom en bekant över på fika. Det skulle bli vuxenfika, med kaffe och kanelbulle som vi skulle lägga på fat. Men hela vuxengrejen rasade åt helvete direkt när hon har med sig en present, som är som hämtad från Djävulens Lekstuga. Jag filmade den lite, så att ni alla kan se och förundras över varför den överhuvudtaget blivit tillverkad. Antar att man gillar Ally "Pinnen" Mcbeal för att uppskatta den otäcka lilla fan. Nä, det ryser ända in i benmärgen när jag ser och hör den. Ungefär som den sjungande fisken, som det iofs finns en jävligt gedigen film om.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Hank

Jag får be om ursäkt att inlägget ser ut som skit. Videoklippet bråkades med mig och till slut gav jag upp och kände mig besegrad, vilket gjorde att klippet kunde lägga sig mitt i texten.

Postat av: Anders

äckligt

2008-05-07 @ 11:31:40
URL: http://scorched.blogg.se
Postat av: Ylf

Obehaglig

2008-05-07 @ 15:52:04
Postat av: ellen

Ush, jag tycker benet var väldigt otäckt.

2008-05-07 @ 16:52:59
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback