Jag hamnar i Helvetet

Det tog ett tag, men nu är det klart.
Jag skriver ur mig ur kyrkan.

Har i helgen äntligen skrivit under formuläret som ska, om allt går rätt, ge mig en enkelbiljett till underjorden. Jag kliver ur den Svenska Kyrkan som jag av någon outgrundlig anledning varit medlem i för länge. Jag blev döpt som liten sparvel och har sedan dess låtit mitt namn stå kvar i kyrkböckerna men nu i veckan blir jag avskriven.
Det känns bra.

Antar att Satan gnuggar sina sotiga händer där nere och gör i ordning en plats åt mig i skärselden.

image253

/Hank

Kommentarer
Postat av: Anders

If you go the hell, I hope you burn well.
By the way, nytt inlägg i scorched-blogg.
/A

Postat av: ellen

Grattis!

2008-05-27 @ 15:25:46
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback