Hund?

Har som Hanky redan nämt spenderat helgen i Ockelbo. Fest och fotboll. Jag varken tänker eller orkar gå in på detaljer men det var en förbannat fin helg. Det var förbannat kul att sparka boll även om Henka J fintade upp mig på till Frippes under första uppvärmningen. Cristiano ditt gamla träben, se och lär säger jag bara!

Var i skolan idag. Var länge sedan jag kände en sån låg studieambition. Jag vill ha sommarlov nu. Blev inte bättre av att den halvdag jag var inställd på förvandlades till en heldag. Har haft duktig pollenallergi på sistens som inte blev bättre när ej namngiven studiekamrat tar med sig sällskapsdjur modell stor råtta till klassrummet. Den lilla saten försökte under hela seminariet eyeballa till sig fula sötpoäng. Men serru den gamla gubben funkade inte då jag tittade ohyran strängt i ögonen och sa: you dont fool me boy.. sen konstruerade jag en handfull smidiga likvidationsscenarion i mitt huvud. Jag fick inte ut mycket av själva lektionen.


//Johansomfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback