Go fly a kite

Jag vill börja med att säga att jag inte direkt har en pryd inställning till skämt. Kan till och med säga att jag lutar åt det motsatta. Jag skrattar ofta rått åt de mest salta av vitsar.

Idag såg jag dock en ruggigt svennig gymkille komplett med fläckiga jeans och tight tanktop. Till saken hör att på linnet var det en pil ned mot gylfen och på bröstet stod det " IT WON`T SUCK ITSELF". Det är faktiskt bara jävligt äckligt.

Att gå omkring nere i t-banan under lunchrusch med sådan tröja kan bara betyda en sak. Han mår lite dåligt och vill avsluta sitt jordeliv men har inte guttsen att göra det själv..


//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ellen

men vilken helvetes äcklig idiot.

Postat av: Linn

Nej, det kan bara betyda att han är en självsugare!

2008-05-27 @ 20:00:48
URL: http://linnhelene.blogg.se
Postat av: Linn

Skönt att vi har varandra i det här Johan!

2008-05-28 @ 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback