Gaadäämit..

..vad dålig jag har varit att skriva på sistens..

Hänt sen sist.. jo jag har ju faktiskt tagit ett steg närmre 30 som alla, i tid och otid, påpekar. Jag tänker mer, what the heck, 25 är det nya 20.

Födelsedagen i ära firades med att Pc pch Hanky kom hit med en sconesbuffé i släptåg. Det kallar jag vänner det. Även om jag faktiskt måste inflika att Hanky försökte grusa mitt firande med att smälla av en Party Popper 15 cm från mitt stackars öra. Ont som helvete gjorde det, men vem fan är jag att klaga. Även ett stort tack till Sara och Juden som i stor stil gjorde så jag slapp äta allt själv.

Nu har jag precis städat hela korridoren och köket. Förra veckan var egentligen min städvecka och jag måste motvilligt erkänna att jag visste om det. Jag tänkte bara: Jävlar i min lilla låda vad fint det är, här behöver inte städas. Tji fick jag, igår kväll satt det ett halvt a4 engelska superlativ om min oduglighet på dörren. Skamset skrev jag en ursäkt och ett löfte om att det minsann skulle vara rent när fröken kommer hem imorgon (läs:idag). Sagt och gjort. I vanliga fall brukar jag tycka att lappar är för ryggradslösa konfliktfobiker. Igår innehöll den dock en sån oerhörd substans att jag fick gå till sängs som en skamfylld liten hund. Så nu vet ni. Om ni tycker att jag beter mig ofogligt, skriv en arg lapp. Darrande på läppen och med svansen mellan benen kommer jag inom en snar framtid ha verkställt er vilja. Ät bajs! OK!


//Johansomfan

Ps. Ivanna hälsar

Kommentarer
Postat av: Linn

GRATTIS i efterskott Johan!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback