Tillägg

Jag måste lägga till en sak till Hankys inlägg om egoistiska självupptagna tankar med förutfattade meningar.

Tänker på småbarnsföräldrar.

Jag menar, det är ju självklart att man tänker sig för lite extra när man kommer i närheten av en atp-are eller barnvagn. Det betyder dock inte att dessa kan bete sig hur som helst. Respekten måste, även för denna kategori, förtjänas.

Johan finner det ytterst störande när hans vader används som språngbräda för en lattemamma i brådska. Speciellt i dagsläget när småköttstransporterna har utvecklats åt samma håll som stadsjeeparna.

Åå jävlar. Kom att tänka på tvillingvagnar. Sansade mig själv och tänkte: Don´t even go there.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: sara o filippa

du är så arg och det är inte ens måndag!

2008-03-14 @ 17:07:28
Postat av: ellen

sällskapandet handlar om att pyssla och ha trevligt tillsammans, man behöver inte känna press att det måste bli fint eller ens att det måste bli nåt alls, vi kör bara! :) Nästa gång tänkte vi eventuellt förstärka kreativiteten med lite vin.

Postat av: Linn

Idag råkade jag sätta mig brevid en unge med pissluktande blöja. Det var äckligt. Jag tycker folk kan linda in sina ungar ordentligt när de ska ta med dem ut!

2008-03-16 @ 19:19:51
URL: http://linnhelene.blogg.se
Postat av: Linn

Ja, det var på pendeln alltså. Glömde skriva det. Hejdå

2008-03-16 @ 19:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback