The MF saga continues..

Var nyss och sparkade lite boll på polishögskolans idrottshall i Sollentuna. Det var förbannat trevligt men det är inte det jag vill fokusera på nu. Vi lyssnade på nån av de kommersiella radiokanalerna, vilket gör att man måste höra lite reklam med jämna mellanrum.

Jag kan säga så här: följetången fortsätter.

Det var nämligen reklam för SJ. Dom skröt över att dom hade biljetter mellan Stockholm-Åre för endast 899 kronor. För att vara SJ får man ändå kalla det fair enough. Det som stör mig är att dom avslutade något i stil med att alla borde ansluta sig till revolutionen.

Orden revolution och SJ skar sig så mycket i mina arma snäckor att jag blev illamående och var tvungen att sätta mig en stund.

Jag är medveten att det här inlägget kan få mig att framstå som en nyss upptinat boljsevik. Det är inte min avsikt.

Men när jag ändå är på den banan måste jag kommenetera Maud "sväljer när man sprutar henne i munnen" Olofsson. Hon vill ta bort barnbidraget för högavlönade. Hon syftar på de som tjänar över 20 000 kronor i månaden. Som grädde på moset motiverar hon det med att vi har för stora klyftor i samhället!?

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: kajsa

Maud är en pisshora helt enkelt

Postat av: ellen

du. jag åkte med SJ gävle-sthlm i måndags. 189 kr, ganska okej tänkte jag. men då när man har köpt biljetten, DÅ får man reda på att det är SITT I MÅN AV PLATS BÖG. jag kom dit rätt tidigt så jag fick en sån där obokningsbar plats, men folk satt på golvet som boskap. och det ser sj till att folk betalar fullt pris för. sjukt.

2008-03-26 @ 10:11:18
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Linn

Hahaha, ni är så roliga med erat SJ-hat.

2008-03-26 @ 21:12:48
URL: http://linnhelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback