Spray ligger med Sj

Jag har haft en spraymail i många herrans år nu. Vet egentligen inte varför jag skaffade den, kanske för att spray låter roligt. Men nu är dagen kommen att sluta använda den.

Sprays mail fungerar aldrig.
Jag känner mig lika sugen på att titta efter om något elektroniskt brev dumpit ner i min virtuella brevlåda som jag är att försöka boka tåg på SJs hemsida. Det knakar och bråkar hela jävla tiden och det känns mer sannolikt att jag ska hitta en trisslott med miljonvinsten än att min mail ska fungera smidigt.
Varannan dag är det driftstopp. Resten av dagarna är det lika svårt att sprätta ebrev som att hitta jämna par strumpor efter att ha tvättat.
Jag har fått nog.
Jag måste sluta innan jag kör en Falling Down på Spray.

Det kanske är dags att införskaffa en vuxen mail. En sådan med både för-och efternamn i adressen.
Men jag vet inte om jag är redo för en sådan ännu, kanske blir Ängelstrumpa_83 istället.

Skaffa aldrig en mail på spray alla barn. Ajabaja.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Anders

Kolla in min mejl! Vuxet va!?

2008-03-06 @ 06:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback