Nudelgissel

Jag verkar inte vara vän med nudelguden.

Varje gång Hanky äter nudlar verkar han få en smutt liten oljepåse med i paketet. Jag har köpt samma nudlar som han i flera månader utan att de små knorrarna en enda gång blivit berikade med denna något trögflytande uppenbarelse. Måste tillägga att jag vid det här laget provat varenda smak fabrikatet har att erbjuda, utan att finna lyckan.

Jag börjar nu så smått undra vem han ligger med. Eller snarare, vem jag ska behöva ligga med.

Detta kan tyckas vara ett tämligen litet, s.k. I-landsproblem. Men då nudlar är min största näringskälla kan det liknas vid att snuva koalan på dess eukalyptusblad.

//Johansomfan


Kommentarer
Postat av: Anders

Du ska nog ligga med Lamm Nuggen och hans kicker-kusin.
Då får du rikligt med olja i dina nudlar

2008-03-20 @ 17:53:48
Postat av: ellen

men ush de där oljepåsarna smakar ju skit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback