Misstag

Jag är på praktik nu.

Frågan jag ställt mig är ju när första misstaget skulle komma.

Idag hände det. På den tredje dagen.

Jag hade tänkt avnjuta en micro-fiskgrattäng från Coop till lunch.

När jag satt in den i micron och skulle vrida upp till rätt tid såg jag, till min stora fasa, att den endast är avsedd för vanligt ugnsbruk.

Det var bara att bita i den sura grisen och micra bäst fan jag kunde. Med resultatet att potatisen blev OK och firren såg ut som en fryst och nedpissat lovikavante.

Imorgon har jag backat upp med en microsafe XL Tacopaj från Findus.

//Johansomfan




Kommentarer
Postat av: kajsa

haha stackars liten! Jag visste inte ens att det fanns sånna som inte ens funkar i micro..

Postat av: ellen

Fryst nerpissad lovikavante! Jag älskar att läsa den här bloggen, ni crackar upp mig.

2008-03-13 @ 17:26:35
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback