Hanky goes 2008

Jahopp.
Då har man skaffat sig en tockendär e-faktura eller vad nu heter. Nu kommer min räkning inte längre hem i min brevlåda, utan till min internetbank. Elektroniskt. Jag gjorde det faktiskt imorse, när jag betalade hyran. Alltså innan Johans inlägg. Jag är inte så efter som han tror.

Johansomfan brukar ju titt som tätt pika mig angående mitt gammelmodiga sätt. Att jag inte hänger med, är lite efter i utvecklingen, men nu börjar han nästan gå för långt!
Här införskaffar jag mig en ugn som strålar värmestrålar och vad får jag för det? Inte ett smack.
Istället ett löjligt inlägg om att vi ska få mig mer modern.

Men jag ska säger er, jag är en del av framtiden redan.

Jag tittar på saker på Youtube.
Jag lyssnar på radio på internet.
Jag är hipp. Jag är 2008.

Han kan glömma att han får smaka mina värmestrålade popcorn nästa gång att han kommer på besök.

/Hank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback