Hanky Awards

Så har det blivit hög tid att dela ut några Hanky Awards. Mitt nya, instiftade pris som kommer finnas i olika kategorier. Här kommer de första pristagarna!

Den första Hankyn går till Svärbror som lyckades klura ut vad Anders och Johansomfan så konstnärligt försökt illustrera. Sjä'vklar var det en Snuttefilt som var det rätta svaret och jag har till och med lyckats skaka fram ett pris i denna tävling!
Svärbror vinner härmed :

En klassisk, vacker och bildskön kortlek med pin-up motiv! Grattis Grattis!


Nästa Hanky som står på tapeten är ett hedersomnämnande.
Vi har ju börjat få en redig läsarskara där ute som med flitiga ögon läsar våra tankar och funderingar. Vissa är nytillkomna, vissa är gamla rävar som lurat här i flera år.
Det är iofs flera som är nominerade till denna kategori, däribland Elsa, Lilla B, fölket i Bönhuset samt många fler. Men det finns en eldsjäl när det gäller vår blogg, som hängt med länge i bakgrunden och alltid visat sin uppskattning när man träffar henne. Jag har tyvärr inget pris eller liknande för tillfället, men jag kan nästan lova en vacker hanky.blogg.se-t-shirt som ska börja tillverkas inom kort.
Priset till en flitig läsare går till.......trumvirvel.......Malin Rosén!
För får man höra, att hanky.blogg.se är det som gör hennes dagar på jobbet roliga, så är man värd ett pris! Grattis Grattis.

Den tredje och sista Hankyn går till årets Rookie i bloggosfären. En uppstickare som är värd att hålla ögonen på och som kan bli ett mycket bra bollplank med ideér och bloggprojekt!
Årets bloggrookie: Anders!
Läs hans nya, heta blogg HÄR!

Nu är det säkert flera av er där hemma som sitter och hänger läpp. Suckar om att ni inte fått något pris och sparkar på soffbordsbenet lite argt. Gör inte det. Det kommer flera Hanky Awards, så håll er häromkring, läs, sprid ordet och en dag kanske ni står där, med tacktalet framför er och en Hanky-Award under armen.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Limp

Jag är också flitig besökare. Jävligt flitig! *sparkar på bordsbenet*

Postat av: ellen

fy fan va jag ska jobba för att få nästa hanky-award.

2008-03-26 @ 10:06:44
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: Hank

Sådär ja, det där är lågan jag ville se! Lite kämpa, lite jävlaranamma!
Limp, använde din ilska på rätt sätt. Fokusera på de positiva sakerna.

2008-03-26 @ 10:15:41
URL: http://hanky.blogg.se
Postat av: Linn

Bra idé! Jag ska ge er anledning att nominera mig, bröder! :)

2008-03-26 @ 21:07:14
URL: http://linnhelene.blogg.se
Postat av: Anders

Tack tack!!

2008-03-27 @ 06:28:10
Postat av: MR

Men äntligen!!!! :)

2008-03-27 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback