Welcome to the Jungle

Så är vi inflyttade och klara i vår lilla lägenhet. Det är faktiskt betoning på liten, men väldigt fräsch och vi överlever nog den lilla stund vi kommer bo här.
Jag tror vi bor väldigt centralt, tar ca 8 minuter att gå från centralen och stadsdelen verkar hittills fin. Bollywood så lång ögat kan nå och vill kan köpa indiska kläder så är det inga problem.

Jag är arbetslös fortfarande, var på intervju igår, så nu är det bara att vänta och se vad som sker. Men hoppas så klart på jobb så fort som möjligt, för så jävla roligt är det inte att snoka runt här själv, medan alla kamrater sliter på något lager. Idag blir det i allfall lite upptäcksfärd, samt lite mathandling som verkligen behövs.
Eftersom vårt internet i lägenheten vägrar snurra igång såtter jag nu på ett litet café och trådlösar. Fast gratis blir det ju inte när en förbannat liten kopp kaffe har kostat mig 26 Norska Kronor.

Men allt är gott här i utlandet!
Som sagt, ett jobb behövs nu för att allt ska bli perfekt.
Imorgon ska jag försöka skaffa ett norskt telefonnummer så jag kan ringas lite utan att behöva bli helt pank.

Fridens Liljor på er!

/Hank

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad bra att ni har det bra! Kom på Ellens fest! Kram

Postat av: Anders

Hang in there.

2008-06-17 @ 21:38:44
Postat av: ellen

hoppas du hittar ett jobb snart henke! bra att ni har det fint. :)



och just det, kom på min fest.

2008-06-18 @ 06:23:49
URL: http://ellio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback